Obhájili sme prvenstvo ako najdôveryhodnejšia značka a po ôsmykrát aj medzi ocenenými programu Slovak Superbrands

Aj záver tohto nezvyčajného roka sa v biznise spája s vyhodnoteniami úspešnosti firiem. Svoju tradíciu medzi spotrebiteľmi i spoločnosťami má ocenenie Superbrands, ako aj ocenenie Najdôveryhodnejšie značky 2020. Uspeli sme v oboch.

71 kategórií, 600 značiek, 2 000 spotrebiteľov

Spoločnosť ATOZ Marketing Services už piaty rok realizuje rozsiahly prieskum, na základe ktorého medzi spotrebiteľmi vyberá a oceňuje značky, ktorým slovenskí spotrebitelia najviac dôverujú. Do rozsiahlej ankety, ktorú uskutočnila nezávislá agentúra Nielsen počas mesiaca október, sa zapojilo 2 000 respondentov. Reprezentatívna vzorka slovenských spotrebiteľov hodnotila stovky značiek zaradených až do 71 kategórií, čo je o 25 kategórií viac ako minulý rok.


Obhájili sme prvenstvo

Piaty ročník marketingového programu nám priniesol obhájenie prvej pozície v kategórii Cestovné kancelárie, pričom v každej z kategórii zvíťazí iba jedna najdôveryhodnejšia značka. Ako vyplýva z výskumu nezávislej agentúry Nielsen, Slováci sú v otázke dôvery pomerne stáli a verní. Keď si značka ich dôveru získa, je veľmi ťažké zvyknúť si na niečo iné.

Najdôveryhodnejšie značky pre rok 2020

Osmička ocenení Superbrands

Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council rozhodla o udelení Slovak Superbrands Award 2020. Jednou z ocenených značiek je aj naša cestovná kancelária SATUR. Zaradili sme sa tak do úzkeho okruhu elitných značiek, ktorým sa ocenenie podarilo obhájiť už ôsmykrát.

Značky, ktoré získajú titul Superbrands, predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Superbrands je tak najmä potvrdením našej kvality. O udelení ceny Superbrands Award rozhoduje skupina expertov Brand Council a výber najlepších značiek prebieha v troch fázach. V úvodnej fáze pracovali organizátori so zoznamom všetkých u nás existujúcich značiek. V ďalšej fáze sa jednotlivé značky filtrovali podľa obchodných výsledkov, ktoré dodáva spoločnosť Bisnode. Nasledoval prieskum verejnej mienky zabezpečovaný spoločnosťou GfK, v ktorom respondenti zúžili výber najlepších značiek. A práve v tejto fáze vstúpili do procesu odborníci v oblastiach biznisu, brandingu a marketingu, členovia poroty Brand Council, ktorí majú bohaté skúsenosti a mnohí z nich aj vlastné, úspešné spoločnosti.

Experti Brand Council

Čo je program Slovak Superbrands?

Vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať účastníkom trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a učili, značky hodné nasledovania. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch.  

Program Superbrands obnovil svoje pôsobenie na Slovensku v roku 2013. Od roku 2014 sú značky vyhodnocované nielen v kategórii spotrebiteľských (Consumer Superbrands) ale aj v oblasti business-to-business (Business Superbrands) značiek. A nás teší, že sme medzi ocenenými práve od roku 2013.

"Tieto ocenenia si nesmierne vážime, najmä v tak náročnom roku, akým bol rok 2020 pre cestovný ruch. Urobíme maximum preto, aby sme ostali pre našich klientov dôveryhodným partnerom aj v roku 2021,“ skonštatovala Eleonóra Fedorová, generálna riaditeľka CK SATUR.

Páčil sa ti článok? Ukáž ho svojim priateľom.

Facebook