Satur About

Satur

Najväčšia slovenská cestovná kancelária so 100 ročnou tradíciou

Viac ako 100 rokov vám prinášame nezabudnuteľné cestovateľské zážitky a bezstarostné dovolenky. Pobytové a poznávacie zájazdy v Európe a exotike, okružné plavby, lyžovačky a wellness pobyty už potešili 5 generácií našich spokojných klientov.

  • S pobočkami na celom Slovensku

    Naši kolegovia na pobočkách Vám radi s výberom poradia, pretože na starostlivosť od Saturu nemá nikto. Okrem nich je tu pre Vás aj vyše 600 našich zmluvných partnerov.

  • Dostupnosť 7 dní v týždni

    Vaše cestovateľské sny si môžete plniť 7 dní v týždni. Sme tu pre Vás na našich pobočkách alebo online.

  • Najširšia ponuka dovoleniek

    Každý rok si desať tisíce z Vás vyberajú svoju dovolenku z viac ako tisíc hotelov a stoviek poznávacích okruhov do 150 krajín sveta.

  • Tím profesionálov

    Sprievodcovia, delegáti a naši poradcovia na pobočkách sú osoby, ktoré dovolenke prinášajú výnimočnú hodnotu. Záleží nám na tom, aby poznali každú destináciu a každý hotel, preto ich pravidelne posielame testovať kvalitu a služby hotelov.

  • Rodinný klub Planet Fun

    Spokojnosť rodín no najmä detí so službami nášho rodinného klubu Planet FUN dosahuje každoročne úroveň až 97%

  • 9 z 10 dovolenkárov s nami cestuje opakovane

    Vďaka skvelému servisu, kvalitnému poradenstvu a hladkému priebehu bezstarostnej dovolenky sa 9 z 10 cestovateľov k nám vráti a cestuje s nami opakovane.

Niekoľko dôvodov, prečo si vybrať dovolenku s Planet Fun

Viac ako 100 rokov

Už 100 rokov vám prinášame nezabudnuteľné cestovateľské zážitky a bezstarostné dovolenky. Cestujte s nami, pretože SATUR je dovolenka.

Ako sa cestovalo v minulosti

  • 1920

    Prichádza ČEDOK

    Symbolicky na začiatku leta bola založená Československá cestovná a dopravná kancelária, s.r.o. Praha, ktorá od svojho vzniku používala dnes už svetoznámu skratku ČEDOK. V prvých rokoch svojej činnosti sa zaoberala predovšetkým predajom cestovných lístkov na vlaky Československých dráh do celého sveta. ČEDOK vybudoval svoje pobočky v Bratislave, Brne, Karlových Varoch a neskôr aj svoje afilácie v Londýne, Viedni a Paríži.

  • 1925

    Kam a ako sa cestovalo

    Počas nasledujúcich rokov vytvoril ČEDOK svoj vozový park s v tom čas najmodernejšími autobusmi Praga, ktoré využíval na vyhliadkové jazdy po Prahe, ale aj na zájazdy do hôr. Neskôr pribudli aj menšie dopravné lietadlá, vďaka ktorým sa realizovali zájazdy po Európe (Taliansko, Francúzsko, Juhoslávia) a Afrike (Egypt a Maroko).

    ČEDOK vydáva prvý tlačený katalóg Naše cesty, kde dominuje železničná doprava, ale objavujú sa aj autokary do alpských priesmykov Rakúska a Švajčiarska, kam železnica nevedie. V tom istom roku ČEDOK ako prvý, otvára destináciu Juhoslávia a získava 90% trhu.

  • 1926

    Zlata éra cestovania

    Do módy prichádzajú dovolenky pri mori – najmä v Juhoslávii (pobrežie severného Jadranu, Terst, Opatija). Náročnejší si vyberali Lido v Benátkach a ostrov Capri pri Neapole. Počas tejto zlatej éry sa v Československu rozvíjal aj domáci cestovný ruch – pobyty na horách, v kúpeľoch a návštevy Prahy. Medzi najobľúbenejšie destinácie patrili Špindlerúv Mlýn a Vysoké Tatry.

    Prvýkrát sa objavuje slogan "Vaše cesta - naše starost", ktorý má symbolizovať základnú filozofiu firmy, ktorou je istota, kvalita a komplexnosť služieb.

  • 1930

    Rast napriek kríze

    Napriek hospodárskej kríze ČEDOK rastie (má 20 pobočiek) a rozširuje svoju ponuku katalógových zájazdov.

  • 1931

    Nové destinácie pribúdajú

    Rozbeh leteckých zájazdov do Casablanky a Káhiry (lety mali cca 10 medzipristátí a trvali 2 dni). Priemerný zájazd v Európe trval 18-20 dní, zámorský 3 mesiace. Dôraz sa kládol najmä na spôsob dopravy, ubytovanie bolo na výber z 2 kategórií a rozdiel medzi luxusnou a bežnou dovolenkou nebol taký markantný.

  • 1939

    Musíme si pomáhať

    V predvečer vypuknutia 2.svetovej vojny sa ČEDOK spolu-podieľal na organizácii 8 vlakových transportov z Prahy do Londýna, ktorými Sir Nicholas Winton zachránil 669 židovských detí pred vojnovým besnením, následne nastáva útlm obchodnej činnosti.

  • 1940

    Útlm a návrat

    Po obsadení ČEDOK stráca svoje pobočky, stáva sa súčasťou nemeckej cestovnej kancelárie a organizuje len jednodňové vlakové výlety a domáce rekreačné pobyty pre robotníkov.

  • 1945

    Znovuzrodenie

    Po skončení vojny nastala prakticky okamžite obnova činnosti. ČEDOK organizuje zájazdy do Prahy pre zahraničných hostí. Zároveň zapožičal autobusy, ktoré pomáhali pri repatriácii väzňov z koncentračných táborov a obnovil aj letecky realizované zájazdy po svete.

  • 1950

    Za železnou oponou

    V tomto období zaznamenal rozvoj najmä domáci cestovný ruch a kúpeľníctvo, ktoré bolo naplno využívané na rekreačné pobyty pracujúcej triedy. Namiesto zájazdov začal ČEDOK predávať cestovateľské knihy, známky a vstupenky na kultúrne a športové akcie. Obnovenie zahraničnej zájazdovej činnosti a nový katalóg s ponukou výhradne do spriatelených krajín – najmä Bulharsko, Rumunsko, Maďarsko, NDR, Poľsko a Albánsko. Cieľom poznávacích i pobytových zájazdov sa stal hlavne Sovietsky zväz.

  • 1960

    Rozrastáme sa aj vo svete

    ČEDOK v r. 1964 zamestnával cca 500 zamestnancov v pobočkách v Prahe, Karlových Varoch, Brne a Bratislave, doplnených zahraničnými reprezentáciami v New Yorku, Stockholme, Kodani, Amsterdame, Bruseli, Paríži, Londýne, Frankfurte nad Mohanom, Viedni, Ríme a Belehrade.

    A čo doma?

    Podnik ČEDOK, cestovné kancelárie, Bratislava riadil 22 CK v jednotlivých krajoch, a to: Praha, Kladno, Kolín, České Budějovice, Plzeň, Mariánské Lázně, Karlovy Vary, Ústí nad Labem, Liberec, Hradec Králové, Trutnov, Brno, Gottwaldov, Ostrava, Olomouc, Bratislava, Nitra, Piešťany, Banská Bystrica, Žilina, Košice a Starý Smokovec. Ich súčasťou bolo 163 prevádzkových jednotiek (139 pobočiek a 24 expozitúr).

  • 1966

    Hranice sa otvárajú čoraz viac...

    Uvoľnenie režimu viedlo k zintenzívneniu cestovania do Juhoslávie a tiež do Rakúska, Talianska a Francúzska.

  • 1968

    ...aby sa v jedno augustové ráno uzavreli

    Nečakané obsadenie Československa vojskami Varšavskej zmluvy v auguste ´68 spôsobilo, že v zahraničí uviazlo vyše 21 000 Čechoslovákov, ČEDOK pomohol s ich návratom a repatriáciou aj tých, čo cestovali súkromne.

  • 1970

    Nástup exotiky

    V tomto období prevládal domáci rekreačný cestovný ruch. Vlakom k Čiernemu moru – do Bulharska, Rumunska. Autobusom k Balatonu alebo Baltickému moru a lietadlom do Sovietskeho Zväzu. Novinkou v portfóliu sa stali exotické destinácie – Vietnam, Severná Kórea a Kuba.

  • 1972

    Prvý chartrový let

    Rozmach leteckej dopravy zaznamenal aj ČEDOK a tak v roku 1972 vypravil 1. veľkokapacitný chartrový let, v tom čase, najväčším lietadlom na svete - Boeing 747, do indického Dillí.

  • 1980

    Obdobie absolútnej expanzie

    V 80-tych rokoch vrcholí monopolné postavenie ČEDOK-u. Prevádzkuje 166 tuzemských pobočiek, 20 zahraničných zastúpení, do jeho majetku patrí viac ako 200 hotelov, počet kmeňových zamestnancov presahuje 21 000 a spolupracuje s viac ako 10 000 externými spolupracovníkmi.

  • 1988

    Tesne pred revolúciou...

    Rok 1988 je rokom najväčšej expanzie. ČEDOK organizuje zahraničné zájazdy pre 710 000 osôb. Spolu s domácim a aktívnym cestovným ruchom zabezpečuje služby pre takmer 2 milión osôb.

    ČEDOK bol najväčším podnikom cestovného ruchu v ČSSR s viac ako 19 000 zamestnancami. Počtom zamestnancov a rozsahom služieb bol štvrtým najväčším podnikom cestovného ruchu na svete (1. American Express, 2. Cook Etd., 3. Scharnow Touropa a Hummel Reisen, 4. ČEDOK). V tomto čase vrcholí monopolné postavenie ČEDOK-u s trhovým podielom v cestovnom ruchu presahujúcim 90%.

  • 1990

    Všetko sa mení

    Po revolúcii ČEDOK ako prvý zorganizoval zájazd do pohraničných oblastí Rakúska a Bavorska, následne ponúka celý svet, medzi prvými destináciami Izrael, JAR, Tahiti, ale aj Antarktída.

    Aj konkurencia sa prebúdza

    Zatiaľ čo do roku 1989 pôsobilo v Československu 9 organizácií cestovného ruchu, z toho 3 celoštátne, a to ČEDOK, CKM a Autoturist, 3 v ČSR - Rekrea, Sportturist a Balnea a 3 v SSR - Tatratour, Slovakoturist a Slovakoterma, v roku 1990 ich už bolo 150 a v ďalších rokoch rýchle pribúdali ďalšie.

  • 1993

    Pokračovanie pod novou značkou

    S rozdelením Československa dochádza aj k rozdeleniu ČEDOK-u. V Čechách si ponechal svoje meno a na Slovensku vzniká štátny podnik SATUR, Slovenská agentúra pre turistický ruch, Bratislava. Ku dňu vzniku mal 383 zamestnancov, podliehalo mu 6 regionálnych cestovných kancelárií spolu s 53 cestovnými kanceláriami v SR a zahraničné reprezentácie v Nemecku, Rakúsku, Švajčiarsku a Maďarsku.

  • 1994

    Nové úlohy = nové výzvy

    V uplynulom období sa slovenská časť ČEDOK-u špecializovala predovšetkým na domáci cestovný ruch, hlavný produkt – zájazdy do zahraničia, mal na starosti ČEDOK v Prahe. SATUR bol tak postavený pred úlohu dobudovať útvary pre tvorbu zahraničných zájazdov, aby mohol úspešne konkurovať mnohým novovzniknutým subjektom cestovného ruchu, ktoré vznikli na území SR a ČR po roku 1990. Spočiatku sa SATUR zameral najmä na ponuku krátkodobých zájazdov do západných krajín, aby tak vyhovel stále rastúcim požiadavkám našich občanov dobehnúť roky, kedy im nebol umožnený pohľad za hranice republiky.

    V ponuke zostali zachované obľúbené dovolenkové destinácie, a to predovšetkým Chorvátsko, Maďarsko, Taliansko, Grécko, ale aj pestrá ponuka poznávacích zájazdov do celého sveta.

    Výhodou SATUR-u v porovnaní s konkurenciou bola stabilná klientela, ktorá zostala verná pobočkám bývalého ČEDOK-u na Slovensku a vďaka výraznej medializácii bola oboznámená so zmenou názvu cestovnej kancelárie.

  • 1995

    Transformácia spoločnosti

    Deväťdesiate roky boli na Slovensku spojené s prechodom štátneho majetku do rúk súkromných podnikateľov. Ak chcel SATUR konkurovať cestovným kanceláriám, ktoré postupne vznikali, bol tento prechod nevyhnutný. Nasledovali organizačné zmeny, obsadenie špecializovaných útvarov zahraničného cestovného ruchu kvalifikovanými pracovníkmi, nadviazanie spolupráce s dôveryhodnými a osvedčenými partnermi v zahraničí a otvorenie cesty k plnohodnotnému a pestrému produktu, ktorý SATUR ponúka dodnes.

  • 2000

    Prichádza myšlienka klubovej dovolenky

    Rodinná dovolenka je dôležitým produktom v činnosti cestovnej kancelárie. V SATUR-e sa rozhodli rodinám pobyt spríjemniť a zjednodušiť, a to sa darí už 10 rokov vďaka animátorom rodinného klubu Planet Fun. Množstvo aktivít sa každý rok obmieňa, každý rok prichádzajú nové tváre, ktoré deti zabavia a naučia niečo nové a vy – rodičia, starí rodičia sa tak môžete venovať oddychu

  • 2010

    SATUR Vás zbalí

    SATUR prichádza s novou komunikačnou kampaňou a claimom „Vás zbalí“. Nadväzuje ňou na myšlienku: „Klientov zbalíme kamkoľvek do 130 krajín, kedykoľvek počas celého roku a kdekoľvek – na pobočke, či online.“

  • 2011

    Okružné plavby

    V roku 2011 prichádza ocenenie za najvýznamnejší počin v cestovnom ruchu, ktorý získal SATUR, vďaka uvedeniu nového produktu a katalógu Okružné plavby v slovenskom jazyku na slovenský trh cestovného ruchu.

  • 2013

    Značka SATUR oslavuje 20 rokov

    Po dvadsiatich rokoch je SATUR už stabilnou značkou na slovenskom trhu cestovného ruchu a v roku 2013 preto prichádza na trh mimoriadne úspešná novinka - Severný Cyprus. Počas svojho pôsobenia na trhu získala CK SATUR opakovane viacero významných ocenení ako napríklad Superbrands, „Naj“ firma mladých, Najdôveryhodnejšia značka, Najobľúbenejšia cestovná kancelária v kategórii poznávacie zájazdy, ale každoročne aj 1. miesto v kategórii Najväčšie cestovné kancelárie a agentúry na Slovensku.

  • 2014

    I LOVE SATUR od 1920

    Výhodou SATUR-u oproti konkurencii je tradícia a stabilita, práve na tú poukázali v roku 2014, v rámci komunikačnej kampane. Nový odkaz klientom vznikol v podobe loga I LOVE SATUR od 1920, klientom a aj širokej verejnosti komunikoval práve dlhoročnú tradíciu, stabilitu a serióznosť.

  • 2017

    Športová akadémia

    Rodinný klub Planet Fun v dovolenkových destináciách sa rozrastá. Viac ako 50 animátorov sa stará o zábavu detí v 10 destináciách. Prichádza čas pre ďalšiu novinku – športovú akadémiu. Skúsení animátori – inštruktori naučia deti počas dovolenky plávať, zlepšia ich zručnosti vo futbale, či tanci.

    So zimnou sezónou 2017/2018 sa aj športová akadémia rozrastá, a to do zimných lyžiarskych stredísk. Bezplatné kurzy lyžovania vyhľadávajú rodiny čoraz viac.

  • 2020

    ĎAKUJEME VÁM VŠETKÝM

    Dnes SATUR ponúka široké portfólio produktov v podobe 8 produktových línii (Leto, Family, Poznávame svet, Zima, Wellness, Exotika, Plavby a Exclusive by SATUR). Je najväčšou cestovnou kanceláriou s obratom takmer 70 miliónov EUR, so 150 zamestnancami a najširšou sieťou 44 pobočiek. Príchodom roku 2020 mení CK SATUR aj svoj slogan na „SATUR JE DOVOLENKA“. Tento slogan je to, čo značku vystihovalo uplynulých 100 rokov a veríme, že aj minimálne ďalších 100 rokov bude.

Spoznajte Naše hodnoty

Spoľahnite sa na nás a my vás odmeníme dokonalou dovolenkou

Našou víziou je byť inšpiráciou a prvou voľbou pri napĺňaní cestovateľských snov. Našou misiou je prinášať bezstarostnú radosť z cestovania.

  • s

    Spoľahlivosť

    Sme seriózny a zodpovedný partner pre cestovanie s férovým prístupom a výnimočnou starostlivosťou.

  • a

    Ambicióznosť

    Chceme vždy byť najlepší v tom, čo robíme.

  • t

    Trendovosť

    Inšpirujeme a nebojíme sa posúvať hranice cestovania na nové úrovne.

  • u

    Unikátnosť

    Pretože akýkoľvek cestovateľský sen je s nami na dosah.

  • r

    Radosť

    Baví nás to čo robíme a tešíme sa, keď našu vášeň pre cestovanie prenášame na ostatných.

Zo zákulisia

Takto sme sa mali na pravidelných teambuildingových aktivitách. Pridaj sa k nám.

  • Vianočný večierok - Zimná rozprávka 2024

    Vianočný večierok - Zimná rozprávka 2024

    4. decembra nám tím marketingu premenil loď Harmónia na Satur vianočný večierok v znamení „zimnej rozprávky“. Prišli Nastenky, ľadové kráľovné, škriatkovia, soby a vlastne celá Santova banda na čele so Santom. Horná paluba lode sa zmenila na Apreski bar s krásnym iglu a vo vnútornej časti lode bola ...
    4. decembra nám tím marketingu premenil loď Harmónia na Satur vianočný večierok v znamení „zimnej rozprávky“. Prišli Nastenky, ľadové kráľovné, škriatkovia, soby a vlastne celá Santova banda na čele so Santom. Horná paluba lode sa zmenila na Apreski bar s krásnym iglu a vo vnútornej časti lode bola riadna zimná divočina, ktorú bolo počuť až v ďalekom Laponsku. 😊 Bolo to mocné, súhlasia aj kolegyne a kolegovia. Od moderovačky cez DJ-a, vtipný kvíz, hudobné vystúpenia až po megažúr s tanečnou súťažou, ktorý vytvorili všetky oddelenia Satur-u v jednom čase a na jednom mieste.
  • Krabičky lásky 2024

    Krabičky lásky 2024

    Milujeme projekt Koľko lásky sa zmestí do krabice od topánok?, ktorý už má 7 rokov. Chuť potešiť starých ľudí v seniorských centrách sme mali aj v tomto roku, a tak sme sa do akcie balenia krabičiek riadne opreli. Spoločne sme vytvorili krásnu spomienku ako seniorom, tak aj sebe. Zišli sme sa v reko...
    Milujeme projekt Koľko lásky sa zmestí do krabice od topánok?, ktorý už má 7 rokov. Chuť potešiť starých ľudí v seniorských centrách sme mali aj v tomto roku, a tak sme sa do akcie balenia krabičiek riadne opreli. Spoločne sme vytvorili krásnu spomienku ako seniorom, tak aj sebe. Zišli sme sa v rekordnom počte z rôznych oddelení. Lepiace pásky svišťali pomedzi vianočné skladby, baliace papiere šušťali, vianočný punč rozvoniaval a milý, družný džavot všetkých zúčastnených narastal. Na moment sme odložili biznis bokom a pobalili 38 krabíc, aby sa láska a radosť mohli násobiť.
  • Legendárne infocesty

    Legendárne infocesty

    Jedným z našich najobľúbenejším benefitov sú pracovné cesty do zahraničia. Vďaka nim spoznáme kus sveta, ako aj hotely v pestrej ponuke CK Satur. Rok 2024 priniesol hneď niekoľko takýchto ciest. „Kalimera“ sme si povedali na Kefalónii, v Turecku ochutnali najväčší výber sladkostí a v egyptskom Marsa...
    Jedným z našich najobľúbenejším benefitov sú pracovné cesty do zahraničia. Vďaka nim spoznáme kus sveta, ako aj hotely v pestrej ponuke CK Satur. Rok 2024 priniesol hneď niekoľko takýchto ciest. „Kalimera“ sme si povedali na Kefalónii, v Turecku ochutnali najväčší výber sladkostí a v egyptskom Marsa Matrouh sme sa okúpali v slaných vodách oázy Siwa. V Chorvátsku sme vychutnávali jadranské serenády, na Rodose zakúsili grécku srdečnosť a cestovateľský rok sme zakončili novembrovou infocestou do našej exotickej novinky. V kráľovskom Muscate sme dokonca prenocovali v púšti pod nočnou oblohou posiatou tisíckami hviezd. Nezabudneme.
  • Workshop pre partnerov 2023

    Workshop pre partnerov 2023

    Po 2 rokoch sme mali opäť šancu pozvať na Slovensko našich zahraničných partnerov a rovno sme sa im rozhodli ukázať naše milované Tatry. Vybláznili sme sa spolu na sánkach, vypočuli si zaujímavé prezentácie a spravili párty, na ktorú by bol aj sám Veľký Gatsby hrdý.
  • Vianočný večierok 2023

    Vianočný večierok 2023

    Po dvojročnej pauze sme si spolu opäť užili veľkolepý vianočný večierok v téme Veľký Gatsby. Spoločne s našimi kolegami sme sa tešili z výhier v kasíne, zatancovali sme si do rytmov 20tych rokov a zaskákali si na hity od DJov Malalata.
  • Dia de los Muertos Brunch

    Dia de los Muertos Brunch

    Tento rok sme Halloween oslávili netradične. Premiestnili sme sa do Mexika na najfarebnejší sviatok Dia de los Muertos a pritom sme ani nemuseli absolvovať zaoceánsky let. Vychutnali sme si skvelé jedlo. Zahrali si strašidelné hry a k dokonalej pohode nám chýbalo len more.
  • Októberfest 2022

    Októberfest 2022

    Aj tento rok sme zakončili letnú sezónu formou oktoberfestu na lodi. Počas dňa plného smiechu sme sa vybrali pozrieť si spoločne hrad Devín, preverili sme si tímového ducha pri pivnej štafete, vytrvalosť a kreativitu v ostatných aktivitách, skvele sme sa napapali no najmä užili si spoločné chvíle.
  • Školenie animátorov Planet FUN pred letom

    Školenie animátorov Planet FUN pred letom

    Nedeľa sa niesla v rytmoch nového songu Planet FUN a bola plná smiechu! Spolu s našimi 97 animátormi a Planet FIT trénermi sme si dali záverečné školenie pred odchodom do destinácii, nafotili aj náš nový merch, naučili sme sa novú choreografiu a natočili klip, tak aby sezóna 2022 bola tip-top!
  • Odniesli sme si víťazný pohár!

    Odniesli sme si víťazný pohár!

    Letný júnový víkend patril turnaju v plážovom volejbale, ktorý organizoval náš partner, spoločnosť Go Global. V poradí už druhý krát sa na ňom stretli tímy rôznych cestoviek. Tento rok turnaj, aj vďaka dokonalej podpore Fun Clubu našich kolegov, vyhral SATUR TEAM. Tešíme sa opäť o rok!
  • Spolu v Turecku

    Spolu v Turecku

    Aj tento rok sme spoločne s našimi predajcami zavítali do slnečného Turecka, aby sme si osobne pozreli hotely, ktoré predávame a vedeli vám ich čo najlepšie odporučiť.
  • Stretnutie sprievodcov

    Stretnutie sprievodcov

    Po dvoch rokoch sme sa konečne stretli s našimi sprievodcami. Cez deň sme sa vyškolili a večer zase "pokecali" a zabavili. Tešíme sa, že sa svet otvára, že sa rozbehli poznávacie zájazdy a my sa opäť môžeme stretávať s klientmi a prinášať im nové zážitky.
  • Jarná lyžovačka v Jasnej

    Jarná lyžovačka v Jasnej

    Predpoveď dokonalého počasia a náš obľúbený hotel Grand Jasná sa postarali o dokonalý firemný teambuilding. Lyžiari si užili perfektné svahy (aj ranný fresh track) aj nelyžiari zase výlet s lanovkou. A všetci spolu sme si užili opalovanie na lehátkach, drinky v bare na Priehybe a obed v Rotunde.
  • Raňajky od kolegov pre kolegyne

    Raňajky od kolegov pre kolegyne

    8. marca nás milo prekvapili naši mužský kolegovia. K MDŽ nám, ženám, osobne pripravili sladko-slané raňajky. Okrem chutného jedla (bola aj praženica a palacinky) sme si posharovali aj informácie o tom ako sa nám darilo počas First Moment predaja.
  • Halloweensky brunch

    Halloweensky brunch

    Ako každý, aj my milujeme zábavu a smiech. Preto sme si pre kolegov pripravili Halloweensky bruch, plný dobrého a strašidelného jedla. Nesmela chýbať aj súťaž pre odvážnych, v ktorej sa vyhrávali zaujímavé ceny. No uznajte strčili by ste ruku do nádoby, v ktorej neviete čo sa skrýva?
  • Rozlúčka s letom na lodi

    Rozlúčka s letom na lodi

    Slnečné leto sme tento rok zakončili spoločne na lodi Harmónia. Všetci sme si vychutnali vyhliadkovú plavbu popod bratislavské mosty, spoločný západ slnka, chutnú 3 chodovú večeru, zabavili sa pri živej hudbe a skúsili aj tvorivý drink list nášho marketingového oddelenia.
  • Vianočné trhy s deťmi z detského domova

    Vianočné trhy s deťmi z detského domova

    Už 100 rokov poskytujeme našim klientom zážitok z dovolenky, výletu či pobytu a tento rok sme túto možnosť dopriali aj deťom, ktoré väčšinu roka trávia bez svojich rodín. Vďaka tomu si vychutnali nielen atmosféru vianočných trhov, ale mohli sa dosýta vyblázniť v najväčšom detskom centre na Slovensku
  • Októberfest na záver sezóny

    Októberfest na záver sezóny

    Letnú sezónu sme úspešne zakončili na vlnách Dunaja. Tradične netradičný Októberfest, so všetkými dobrotami, bol krátkym oddychom počas príprav na výnimočný rok 2020 a tiež jednou z prvých akcií na novej lodi Harmónia.
  • Satur Awards Animation Party

    Satur Awards Animation Party

    Vyhodnotenie animačnej sezóny sme oslávili na párty na Zlatých Pieskoch. Rozdali sme ceny za najlepšie animačné výkony, zahrali si volejbal, pospomínali na začiatky v destináciách a na záver dobre zatancovali. A bol aj dôvod na oslavy, pretože sme v spokojnosti klientov s animáciami dosiahli 96%.
  • Od Tatier k Dunaju 2019

    Od Tatier k Dunaju 2019

    Po roku sa nám opäť podarilo dobehnúť do cieľa najpopulárnejšieho štafetového behu Od Tatier k Dunaju, tentoraz v zlepšenom čase o viac ako hodinu! Gratulujeme našim šikovným kolegom a ďakujeme za skvelé zážitky.
  • Volejbalový turnaj

    Volejbalový turnaj

    Prijali sme pozvanie od Go Global Travel na 1. plážový volejbalový turnaj v Senci. Na podujatí panovala skvelá atmosféra, ktorú nepokazila ani búrka a zohrali sme vyrovnané zápasy v konkurencii firiem z cestovného ruchu. V konečnom hodnotení sme obsadili šťastné 7. miesto :)
  • Martin Kováč - finalista CFO

    Martin Kováč - finalista CFO

    Náš kolega, Maťo, je finalistom prestížnej súťaže CFO 2018, ocenenia finančných riaditeľov na Slovensku za ich mimoriadne výsledky, aktívny prístup a prínos k modernému finančnému manažmentu. Prešiel viacerými výberovými kolami odbornej komisie významných audítorských a poradenských spoločností.
  • Maťo Lobotka na konferencii umelej inteligencie (AI)

    Maťo Lobotka na konferencii umelej inteligencie (AI)

    V júni sa realizovala konferencia, ktorej cieľom bolo odprezentovať najnovšie vízie a funkcionality softwaru Qlik na tento rok a jedným zo “speakrov” bol aj náš kolega Maťo, ktorý prezentoval jeho spôsob využitia a prínosy v obchodnom, produktovom a marketingovom oddelení SATUR-u.
  • Brunch so zamestnancami

    Brunch so zamestnancami

    Pravidelné stretnutia v našej chill-out zóne, kde sme mali možnosť pochutnať si na dobrom jedle spolu s vedením spoločnosti a rovnako sa dozvedieť aj o tom, ako sa nám zatiaľ darí v tejto sezóne. Predstavili nám aj novú - výhodnejšiu politiku zamestnaneckých zliav na dovolenky. Tešíme sa :)
  • Infocesta na Rodose

    Infocesta na Rodose

    Máj sa “niesol” v znamení infociest a jednou z navštívených destinácií bola grécky ostrov Rodos. Navštívili sme všetky hotely z nášho ponukového katalógu Leto 2019, strávili čas v dedinke Lindos, pocítili atmosféru gréckeho vidieka, miestnej taverny a samozrejme nakúpili aj suveníry.
  • Infocesta v egyptskej Tabe

    Infocesta v egyptskej Tabe

    V apríli sme organizovali infocestu do Taby nielen pre zamestnancov, ale aj pre cestovné agentúry a žurnalistov s cieľom predstaviť všetkým znovu prebúdzajúce sa letovisko Taba. Program bol bohatý, navštívili sme aj jordánsku Petru, šnorchlovali v modrej diere v Dahabe a bola aj SATUR párty.
  • Inspiring stories by Local heroes

    Inspiring stories by Local heroes

    Pod záštitou americkej obchodnej komory sa konalo stretnutie s troma riaditeľkami úspešných firiem, vrátane tej našej - Noriky Fedorovej na tému Úspešné ženy. Diskutovali na témy z oblasti riadenia firmy, prekážok, ktoré môžu pri podnikaní nastať, a zároveň zdieľať spôsoby, ako ich prekonať
  • Infocesta v Ománe

    Infocesta v Ománe

    V marci strávila naša kolegyňa Peťa niekoľko dní na infoceste v Ománe. Podelila sa s nami o svoje zážitky a tipy na strávenie exclusive dovolenky. Omán považuje za vynikajúcu dovolenkovú destináciu, pre náročných klientov, ktorí nemajú radi veľmi známe destinácie, tzv. masovky.
  • Raňajky s vedením spoločnosti

    Raňajky s vedením spoločnosti

    Toto sa nám nikdy nezunuje! Stretnutia pri dobrej kávičke a jedle v krásnej chill-out zone a uvoľnená atmosféra s vedením spoločnosti. Účasť bola vysoká a tešíme sa, že si podobné stretnutie budeme môcť čoskoro opäť zopakovať.
  • Osobnosť cestovného ruchu

    Osobnosť cestovného ruchu

    Veľtrhu ITF Slovakiatour predchádzal galavečer, kde sa odovzdávali významné ocenenia. Jednou z ocenených bola aj naša generálna riaditeľka Eleonóra Fedorová. Ministerstvo dopravy a výstavby SR ju ocenilo titulom Osobnosť cestovného ruchu za rok 2018.

Ocenenia

  • Superbrands Slovensko 2025

    Superbrands Slovensko 2025

    Ani v roku 2025 neutícha túžba ľudí objavovať svet, a dôvera klientov v našu cestovnú kanceláriu zostáva mimoriadne silná. S hrdosťou oznamujeme, že sme opäť získali prestížne ocenenie Slovak Superbrands, ktoré zastrešuje Business Brand Counc...
    Ani v roku 2025 neutícha túžba ľudí objavovať svet, a dôvera klientov v našu cestovnú kanceláriu zostáva mimoriadne silná. S hrdosťou oznamujeme, že sme opäť získali prestížne ocenenie Slovak Superbrands, ktoré zastrešuje Business Brand Council. O udelení tohto ocenenia rozhodovala expertná komisia zložená z odborníkov na marketing, komunikáciu a reklamu, ako aj referencie z verejných prieskumov prestížnej spoločnosti GfK. Táto cena je nielen uznaním kvality našich služieb, ale aj dôkazom dôvery našich klientov. Sme nesmierne hrdí, že SATUR získal toto prestížne ocenenie už 13-krát za sebou, čo je dôkazom našej stabilnej pozície na trhu a odhodlania poskytovať tie najlepšie zážitky z cestovania. Ďakujeme všetkým, ktorí nám pomáhajú písať tento úspešný príbeh!
  • Najlepší zamestnávateľ roka 2022

    Najlepší zamestnávateľ roka 2022

    Tešíme sa z úspechu, ktorý sme aj tento rok dosiahli v ankete „Najlepší zamestnávateľ roka". Získali sme 5. miesto v segmente a sme najlepší z cestovných kancelárií. Posledný rok sme zažili, aké náročné je získať späť šikovných ľudí do cestov...
    Tešíme sa z úspechu, ktorý sme aj tento rok dosiahli v ankete „Najlepší zamestnávateľ roka". Získali sme 5. miesto v segmente a sme najlepší z cestovných kancelárií. Posledný rok sme zažili, aké náročné je získať späť šikovných ľudí do cestovného ruchu. O to viac si vážime, že naši kolegovia vnímajú, že sa snažíme vytvárať príjemné a tvorivé prostredie a majú možnosť zažiť aj na vlastnej koži služby, ktoré ponúkame našim klientom. Sama majiteľka, Norika Fedorová je hrdá na všetkých zamestnancov, hlavne na to, že vedie skvelý tím, do ktorého môžete patriť aj vy.
  • Superbrands Slovensko 2021

    Superbrands Slovensko 2021

    Situácia s Covidom sa ani v roku 2021 neustálila, no túžba ľudí cestovať je oveľa silnejšia ako po minulé roky. Dôvera klientov v našu cestovú kanceláriu je natoľko silná, že aj v roku 2021 sme obsadlili prvé miesto v programe Slovak Superbra...
    Situácia s Covidom sa ani v roku 2021 neustálila, no túžba ľudí cestovať je oveľa silnejšia ako po minulé roky. Dôvera klientov v našu cestovú kanceláriu je natoľko silná, že aj v roku 2021 sme obsadlili prvé miesto v programe Slovak Superbrand, ktorý zastrešuje Business Brand Council. O udeľovaní ocenenia v rámci Slovak Superbrands Award 2016 opäť rozhodovala expertná komisia zložená z odborníkov na marketing, komunikáciu a reklamu aj na základe referencií z verejného prieskumu realizovaného prestížnou spoločnosťou GfK. Pri udeľovaní ceny sa preto berie do úvahy aj názor spotrebiteľov, ktorí hodnotili kvalitu firiem a spoločností, s ktorými v sledovanom období uskutočnili obchod. Sme veľmi radi, že nám naši klienti zanechali výbornú spätnú väzbu, ktorá presvedčila komisiu opätovne - teda už po štvrtý krát - udeliť CK SATUR toto ocenenie aj na rok 2016.
  • Najdôveryhodnejšia značka 2021

    Najdôveryhodnejšia značka 2021

    Aj v roku 2021 sa spoločnosť ATOZ Marketing Services rozhodla spustiť program, ktorý na základe rozsiahleho prieskumu medzi spotrebiteľmi vyberá a oceňuje značky, ktorým slovenskí spotrebitelia najviac dôverujú. Tento prieskum sa pravidelne k...
    Aj v roku 2021 sa spoločnosť ATOZ Marketing Services rozhodla spustiť program, ktorý na základe rozsiahleho prieskumu medzi spotrebiteľmi vyberá a oceňuje značky, ktorým slovenskí spotrebitelia najviac dôverujú. Tento prieskum sa pravidelne koná už niekoľko rokov a deje sa práve z dôvodu, že spotrebitelia čoraz viac dbajú na kvalitu služieb a výrazným faktorom, ktorý ovplyvňuje ich nákupné správanie e práve dvôvera voči značke. Do prieskumu sa zapojili najvýraznejšie značky naprieč rôznymi kategóriami, naša CK bola zaradená do kategórie custovný ruch, z ktorej sme si odniesli pomyselnú zlatú medailu ako najdôveryhodnejšia značka roku 2021, za čo sme neskutočne vďační.
  • Najdôveryhodnejšia značka 2020

    Najdôveryhodnejšia značka 2020

    Ani covid pandémia neodradila Business Brand Council od toho aby zasadol a aj tento rok zastrešil program Slovak Superbrands. Našej cestovnej kancelárii sa podarilo napriek ťažkej situácii aj v roku 2020 získať toto prestížne ocenenie Superbr...
    Ani covid pandémia neodradila Business Brand Council od toho aby zasadol a aj tento rok zastrešil program Slovak Superbrands. Našej cestovnej kancelárii sa podarilo napriek ťažkej situácii aj v roku 2020 získať toto prestížne ocenenie Superbrands. SATUR sa tak dostal do úzkej skupiny značiek predstavujúcich elitu na našom trhu, ktorým sa opäť podarilo úspešne vylepšiť svoj brand image. O udeľovaní ocenenia v rámci Slovak Superbrands Award 2020 opäť rozhodovala expertná komisia zložená z odborníkov na marketing, komunikáciu a reklamu aj na základe referencií z verejného prieskumu realizovaného prestížnou spoločnosťou GfK. Pri udeľovaní ceny sa preto berie do úvahy aj názor spotrebiteľov, ktorí hodnotili kvalitu firiem a spoločností, s ktorými v sledovanom období uskutočnili obchod. Sme veľmi radi, že nám naši klienti zanechali výbornú spätnú väzbu, ktorá presvedčila komisiu opätovne - teda už po ôsmy raz - udeliť CK SATUR toto ocenenie aj na rok 2020.
  • Superbrands Slovensko 2019

    Superbrands Slovensko 2019

    Pre veľa ľudí je číslo sedem ich šťastným, evidentne je to tak aj v našom prípade, pretože aj tento rok sa nám podarilo získaťo cenenie Superbrands - už po neuveriteľný siedmy raz. Aj tento rok o udelení ceny rozhodovali slovenskí spotrebitel...
    Pre veľa ľudí je číslo sedem ich šťastným, evidentne je to tak aj v našom prípade, pretože aj tento rok sa nám podarilo získaťo cenenie Superbrands - už po neuveriteľný siedmy raz. Aj tento rok o udelení ceny rozhodovali slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council. Ocenenie je pre nás znakom toho, že sa nám opäť podarilo naplniť náš cieľ, a teda spoľahlivo vám priniesť bezstarostnú dovolenku a naplniť vašu radosť z cestovania. O udelení ceny Superbrands Award rozhoduje skupina expertov Brand Council na základe verejného prieskumu, ktorý robí renomovaná agentúra GFK. Členmi Brand Councilu sú najuznávanejší slovenskí odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
  • Najdôveryhodnejšia značka 2019

    Najdôveryhodnejšia značka 2019

    Jedným z faktorov pri nákupe je dôvera v značku a jej stabilita na trhu a to obzvlášť pri nákupe dovolenky. Preto sa spoločnosť ATOZ Marketing Services rozhodla spustiť program, ktorý na základe rozsiahleho prieskumu medzi spotrebiteľmi vyber...
    Jedným z faktorov pri nákupe je dôvera v značku a jej stabilita na trhu a to obzvlášť pri nákupe dovolenky. Preto sa spoločnosť ATOZ Marketing Services rozhodla spustiť program, ktorý na základe rozsiahleho prieskumu medzi spotrebiteľmi vyberá a oceňuje značky, ktorým slovenskí spotrebitelia najviac dôverujú. Každoročne sa tento prieskum robí naprieč rôznymi kategóriami, a najhlavnejšiu úlohu tu zohráva dôvera v značku. Naša cestovná kancelária sa znovu aj vďaka vám ocitla na prvom mieste v kategórii cestovný ruch, čo si neskutočne vážime.
  • Superbrands Slovensko 2018

    Superbrands Slovensko 2018

    O tom, že CK Satur patrí k najlepším značkám niet pochýb, pretože tento rok sme  ocenenie Superbrands získali už po šiesty raz. Rovnako tak ako každý rok aj teraz sa slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council rozhodla o udelení ...
    O tom, že CK Satur patrí k najlepším značkám niet pochýb, pretože tento rok sme  ocenenie Superbrands získali už po šiesty raz. Rovnako tak ako každý rok aj teraz sa slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council rozhodla o udelení tejto ceny pre našu cestovnú kanceláriu.  Ocenenie je pre nás znakom toho, že naša vízia, teda spokojnosť našich klientov, ktorým ponúkame komplexné služby v oblasti cestovania, bola ja tento rok naplnená. To nás radí medzi elitu cestovných kancelárii na Slovensku. O udelení ceny Superbrands Award rozhoduje skupina expertov Brand Council na základe verejného prieskumu, ktorý robí renomovaná agentúra GFK. Členmi Brand Councilu sú najuznávanejší slovenskí odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
  • Najdôveryhodnejšia značka 2018

    Najdôveryhodnejšia značka 2018

    Zahraničné aj tuzemské prieskumy ukazujú, že pri nákupe hrá jednu z najdôležitejších úloh dôvera v značku. Preto sa spoločnosť ATOZ Marketing Services rozhodla spustiť program, ktorý na základe rozsiahleho prieskumu medzi spotrebiteľmi vyberá...
    Zahraničné aj tuzemské prieskumy ukazujú, že pri nákupe hrá jednu z najdôležitejších úloh dôvera v značku. Preto sa spoločnosť ATOZ Marketing Services rozhodla spustiť program, ktorý na základe rozsiahleho prieskumu medzi spotrebiteľmi vyberá a oceňuje značky, ktorým slovenskí spotrebitelia najviac dôverujú. Prieskum sa uskutočnil medzi najvýraznejšími značkami na trhu v rozličných kategóriách, v ktorých hrá spotrebiteľská dôvera veľkú úlohu. My sme šťastní, že sme sa v kategórii cestovný ruch ocitli na prvom mieste a tak si odniesli titul najdôveryhodnejšia značka roku 2018, za čo vám ďakujeme.
  • Superbrands Slovensko 2017

    Superbrands Slovensko 2017

    Patríme k najlepším značkám, piaty raz sme získali ocenenie Superbrands. Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council rozhodla o udelení Slovak Superbrands Award 2017. Jednou z ocenených značiek je aj naša cestovná kancelária Satu...
    Patríme k najlepším značkám, piaty raz sme získali ocenenie Superbrands. Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council rozhodla o udelení Slovak Superbrands Award 2017. Jednou z ocenených značiek je aj naša cestovná kancelária Satur. Zaradili sme sa tak do úzkeho okruhu elitných značiek, ktorým sa ocenenie podarilo obhájiť päťkrát za sebou. Značky, ktoré získajú titul Superbrands, predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Superbrands je tak najmä potvrdením našej kvality. O udelení ceny Superbrands Award rozhoduje skupina expertov Brand Council na základe verejného prieskumu, ktorý robí renomovaná agentúra GFK. Členmi Brand Councilu sú najuznávanejší slovenskí odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
  • Superbrands Slovensko 2016

    Superbrands Slovensko 2016

    Aj tento rok zasadala tzv. Business Brand Council zastrešujúca program Slovak Superbrands. Našej cestovnej kancelárii sa podarilo aj tento rok získať toto prestížne ocenenie Superbrands 2016. SATUR sa tak dostal do úzkej skupiny značiek preds...
    Aj tento rok zasadala tzv. Business Brand Council zastrešujúca program Slovak Superbrands. Našej cestovnej kancelárii sa podarilo aj tento rok získať toto prestížne ocenenie Superbrands 2016. SATUR sa tak dostal do úzkej skupiny značiek predstavujúcich elitu na našom trhu, ktorým sa opäť podarilo úspešne vylepšiť svoj brand image. O udeľovaní ocenenia v rámci Slovak Superbrands Award 2016 opäť rozhodovala expertná komisia zložená z odborníkov na marketing, komunikáciu a reklamu aj na základe referencií z verejného prieskumu realizovaného prestížnou spoločnosťou GfK. Pri udeľovaní ceny sa preto berie do úvahy aj názor spotrebiteľov, ktorí hodnotili kvalitu firiem a spoločností, s ktorými v sledovanom období uskutočnili obchod. Sme veľmi radi, že nám naši klienti zanechali výbornú spätnú väzbu, ktorá presvedčila komisiu opätovne - teda už po štvrtý krát - udeliť CK SATUR toto ocenenie aj na rok 2016.
  • Superbrands Slovensko 2015

    Superbrands Slovensko 2015

    Business Brand Council zastrešujúci program Slovak Superbrands udelil našej cestovnej kancelárii aj tento rok prestížne ocenenie Superbrands 2015. SATUR sa tak dostal do úzkej skupiny značiek predstavujúcich elitu na našom trhu, ktorým sa opä...
    Business Brand Council zastrešujúci program Slovak Superbrands udelil našej cestovnej kancelárii aj tento rok prestížne ocenenie Superbrands 2015. SATUR sa tak dostal do úzkej skupiny značiek predstavujúcich elitu na našom trhu, ktorým sa opäť podarilo úspešne vylepšiť svoj brand image. Toto ocenenie je potvrdením kvality našich služieb, ktoré poskytujeme našim zákazníkom a zároveň obrovským záväzkom, aby sme nastavenú kvalitu neustále vylepšovali. O udeľovaní ocenenia v rámci Slovak Superbrands Award 2015 rozhodovala expertná komisia Business Brand Council zložená z odborníkov na marketing, komunikáciu a reklamu aj na základe referencií z verejného prieskumu realizovaného spoločnosťou GfK. Pri udeľovaní prestížnej ceny sa preto berie do úvahy aj názor spotrebiteľov, ktorí hodnotili kvalitu firiem a spoločností, s ktorými v sledovanom období uskutočnili obchod. Sme veľmi radi, že nám naši klienti zanechali výbornú spätnú väzbu, ktorá presvedčila komisiu Business Brand Council opätovne - teda už po tretí krát - udeliť CK SATUR toto prestížne ocenenie aj na rok 2015.
  • TOP ZNAČKA MLADÝCH V ROKU 2015 V SR

    TOP ZNAČKA MLADÝCH V ROKU 2015 V SR

    V trinástom ročníku ankety medzi študentmi vysokých škôl, ktorú organizuje mimovláda Orgaznizácia Junior Chamber International - Slovakia, získala CK Satur už po druhý krát titul "TOP ZNAČKA MLADÝCH V ROKU 2015 V SR". Táto organizácia je jedn...
    V trinástom ročníku ankety medzi študentmi vysokých škôl, ktorú organizuje mimovláda Orgaznizácia Junior Chamber International - Slovakia, získala CK Satur už po druhý krát titul "TOP ZNAČKA MLADÝCH V ROKU 2015 V SR". Táto organizácia je jedna z najvačších pre mladých podnikateľov a lídrov na svete. Cieľom ankety bolo zistiť nezávislý pohľad mladých ľudi na pôsobenie, aktivity, imidž a hospodárske úspechy firiem, ktoré podnikajú v SR. Hlavnou anketovou otázkou bolo: "Ktorá firma resp. obchodná značka v príslušnom odvetví podnikania je pre vás synonymom úspešnosti, kvalitných výrobkov resp. služieb a zodpovedného podnikania?" - každý študent si vybral firmu a podľa vlastného uváženia prideliť svoj hlas. CK Satur sa tak po roku 2013 opäť umiestnila na druhom mieste a stala sa tým reprezentantom úspešnosti medzi mladými.
  • Superbrands Slovensko 2014

    Superbrands Slovensko 2014

    Aj v druhom kole celosvetového nezávislého hodnotenia značiek SUPERBRANDS 2014 obhájila CK SATUR titul z minulého roka. Počas celého roku 2014 sa tak opäť môžeme pýšiť titulom „super značky“, ktorý len potvrdil, že značka SATUR patrí medzi TO...
    Aj v druhom kole celosvetového nezávislého hodnotenia značiek SUPERBRANDS 2014 obhájila CK SATUR titul z minulého roka. Počas celého roku 2014 sa tak opäť môžeme pýšiť titulom „super značky“, ktorý len potvrdil, že značka SATUR patrí medzi TOP značky vnímané ako značky s výbornou povesťou a značky, ktoré zákazníci spájajú s hodnotami a pozitívnymi emóciami.  Pri výbere „super značky“ sa aj tento rok hodnotilo postavenie a význam spoločnosti na trhu. SATUR vyhral v kategórii cestovanie. Pre nás je to dôkazom pozitívnej spätnej väzby a silného povedomia o značke SATUR. Rozhodli tak slovenskí spotrebitelia a odborná porota, Rada Superbrands, pozostávajúca z uznávaných odborníkov z oblasti komunikácie, médií, PR či marketingu. Vlani do elitného klubu značiek, ktoré získali ocenenie Supebrands, vstúpilo 28 členov a CK SATUR bola a aj v roku 2014 bude medzi nimi.
  • Superbrands Slovensko 2013

    Superbrands Slovensko 2013

    CK SATUR sa zaradila medzi TOP značky roku 2013 vnímané ako značky s výbornou povesťou a značky, ktoré zákazníci spájajú s hodnotami a pozitívnymi emóciami. Pri výbere „superznačky“ sa hodnotilo postavenie a význam spoločnosti na trhu. SATUR ...
    CK SATUR sa zaradila medzi TOP značky roku 2013 vnímané ako značky s výbornou povesťou a značky, ktoré zákazníci spájajú s hodnotami a pozitívnymi emóciami. Pri výbere „superznačky“ sa hodnotilo postavenie a význam spoločnosti na trhu. SATUR vyhral v kategórii cestovanie. Rozhodli tak slovenskí spotrebitelia a odborná porota, Rada Superbrands, pozostávajúca z uznávaných odborníkov z oblasti komunikácie, médií, PR či marketingu. Medzinárodný program Superbrands vyvinuli vo Veľkej Británii marketingoví a komunikační odborníci v roku 1995. Dnes je uznávaný v 89 krajinách sveta, okrem iných aj na Slovensku. Organizácia Superbrands je vnímaná ako jedna z najvýznamnejších nezávislých autorít a porotcov v oblasti brandingu.
  • TOP FIRMA MLADÝCH ROKU 2013 V SR

    TOP FIRMA MLADÝCH ROKU 2013 V SR

    V 11. ročníku ankety organizovanej mimovládnou organizáciou Junior Chamber International - Slovakia získala CK SATUR titul „TOP FIRMA MLADÝCH ROKU 2013 V SR“. Cieľom ankety bolo zistiť pohľad mladých ľudí na pôsobenie, aktivity, imidž a hospo...
    V 11. ročníku ankety organizovanej mimovládnou organizáciou Junior Chamber International - Slovakia získala CK SATUR titul „TOP FIRMA MLADÝCH ROKU 2013 V SR“. Cieľom ankety bolo zistiť pohľad mladých ľudí na pôsobenie, aktivity, imidž a hospodárske úspechy firiem, ktoré podnikajú v SR a v rámci všetkých krajov. Anketa sa realizuje na vzorke 1 400 študentov pochádzajúcich z 20 stredných škôl a 20 fakúlt vysokých škôl v rámci SR, pričom študenti odpovedali na otázku: „ Ktorá firma resp. obchodná značka v príslušnom odvetvi podnikania je pre vás synonymom úspešnosti, dobrého renomé a kvality výrobkov resp. služieb“?. Každý z respondentov si tak mohol v jednotlivých odvetviach zvoliť jednu spoločnosť a dať jej svoj hlas, na základe čoho sa CK SATUR umiestnila na 2. mieste a stala sa tak reprezentantom úspešnosti medzi mladými.

Satur v číslach

  • Ocenenie Najobľúbenejšia CK

    10x

    Ocenenie Najobľúbenejšia CK

  • Ocenenie SuperBrands

    9x

    Ocenenie SuperBrands

  • Ocenenie Naj firma mladých

    5x

    Ocenenie Naj firma mladých

  • 20

    Pobočiek na celom Slovensku

  • 90 000+

    Spokojných klientov ročne

  • 22 000+

    Recenzií zájazdov