Letenkár/ka

Letenkár/ka

Pracovná ponuka - letenkár/ka

Hľadáme nového kolegu, alebo kolegyňu, ktorí milujú cestovanie a cestovný ruch tak, ako my! Ak máš skúsenosti s priamym alebo províznym predajom a ešte k tomu aj skúsenosti z cestovného ruchu, hľadáme práve Teba!

 

Čo bude Tvojou hlavnou náplňou práce?

- rezervácia a vystavovanie leteniek, práca s rezervačným systémom AMADEUS a tiež s ostatnými rezervačnými systémami, realizácia prípadných zmien podľa požiadaviek klienta,

- starostlivosť o zverených aj pridelených klientov,

- informovanie klientov o všetkých povinnostiach a podmienkach na realizáciu letu a prípadných prepravných podmienkach, vrátane víz, povinných očkovaní, maximálnej dĺžky pobytu a pod..

- rezervácia ubytovania, transferov alebo požičovní áut podľa požiadaviek klientov a práca s príslušnými rezervačnými systémami,

- zabezpečenie doplnkových služieb potrebných k letenkám.

 

Ako to u nás funguje?

- Pre našich zákazníkov, klientov a obchodných partnerov sme k dispozícii počas pracovného týždňa, od pondelka do piatka, Tvoja pracovná doba je flexibilná.

 

Čo od Teba očakávame?

-  Obrovskou výhodou je prax v oblasti cestovného ruchu, konkrétne v cestovnej kancelárii na obdobnej pracovnej pozícii.

- Prax s prácou s letenkami

- Ovládanie rezervačného systému AMADEUS podmienkou

- Dobré komunikačné a predajné schopnosti, príjemné vystupovanie či ústretovosť voči klientom

- Aktívna znalosť AJ- Ovládaš na komunikatívnej úrovni minimálne anglický jazyk. Nemecký, alebo iný cudzí jazyk, je Tvojim veľkým plus.

- Očakávame, že si samostatná, komunikatívna a dynamická osobnosť. Nebojíš sa do určitej miery ani samovzdelávania, pretože produkt cestovnej kancelárie je potrebné ovládať.

- Ak z Teba bude sršať cieľavedomosť, spoľahlivosť a kreativita, budeme sa tešiť!

 

Tvoje miesto výkonu práce bude kdekoľvek, nakoľko pozícia umožňuje prácu z domu. Naša Centrála však sídli na Miletičovej ulici v Bratislave, oproti OC Central. Hľadáme človeka na trvalý pracovný pomer s nástupom ASAP, alebo na základe vzájomnej dohody.

 

Ak si Ťa vyberieme a ty k nám nastúpiš, ponúkneme ti mzdu od 1100€ (brutto). Uvádzame dolnú hranicu základnej mzdy, ktorá predstavuje minimálne platové hodnotenie. Na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú hlavne Tvoje skúsenosti.

Práca v cestovnej kancelárii prináša pre jej interných zamestnancov aj zľavy na dovolenky, poznávacie výlety a celkovo produkty našej cestovnej kancelárie, ale aj výhodné ceny leteniek.

Čakajú Ťa aj služobné infocesty.

Poskytneme Ti možnosť využívania Multisport karty, ktorá má široké využitie na celom Slovensku, taktiež zľavy na kultúrne podujatia, zľavy na plavby loďou po Dunaji a kopec iného.

Čakajú Ťa zaujímavé teambuildingy a teamové aktivity.

V prípade potreby máš nárok na tzv. Sick days - dni voľna, kedy môžeš ostať doma aj bez lekárskeho potvrdenia a dostať svoju mzdu.

Ročné odmeny na základe hospodárskych výsledkov spoločnosti.

 

Informácie o výberovom konaní:

Reaguj zaslaním svojho životopisu v slovenskom jazyku alebo anglickom jazyku emailom na job@satur.sk. Do predmetu e-mailu napíš „Letenkár/ka“.

Na zaradenie do všeobecnej evidencie uchádzačov o zamestnanie v SATURe, aby sme Ťa vedeli kontaktovať s ponukami práce, je potrebný Tvoj súhlas. V životopise preto prosím uveď: „súhlasím so spracovaním osobných údajov prevádzkovateľom SATUR TRAVEL, a.s.“.


Upozorňujeme, že kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú na základe zaslaného životopisu požiadavky ohľadom našej pracovnej ponuky.

 

Informácie k spracovaniu a ochrane osobných údajov: Súhlas máte právo kedykoľvek odvolať. Informácie o spracovaní a ochrane osobných údajov na tento účel získate v časti Kariéra/Evidencia a spracovanie osobných údajov:

Kontakt na zodpovednú osobu za osobné údaje v CK SATUR je zodpovednaosoba@ba.satur.sk

{ZIVOTOPIS} {ODPORUCIT}