Manažér oddelenia leteniek

  • HPP / živnosť
  • Bratislava
  • od 2000 €

Hľadáme nového kolegu, alebo kolegyňu, ktorí milujú cestovanie a cestovný ruch tak, ako my! Ak máš skúsenosti s priamym alebo províznym predajom a ešte k tomu aj skúsenosti z cestovného ruchu, hľadáme práve Teba! Hľadáme človeka na trvalý pracovný pomer s nástupom ASAP, alebo na základe vzájomnej dohody.

Čo bude Tvojou hlavnou náplňou práce?

Medzi Tvoje hlavné zodpovednosti bude patriť predovšetkým manažovanie oddelenia leteniek, starostlivosť o obchodných partnerov, vyhľadávanie nových obchodných príležitostí, vyjednávanie podmienok s leteckými spoločnosťami, udržiavanie vzťahov s leteckými spoločnosťami. Úlohy, ktoré bude mať manažér oddelenia leteniek pod palcom vyzerajú takto:

  • Komunikácia a zastrešovanie zmluvných a obchodných vzťahov s leteckými spoločnosťami a vyjednávanie podmienok spolupráce, incentívne / provízne zmluvy, špeciálne ceny a podobne.
  • Príprava a zabezpečenie účasti v tendroch a verejných súťažiach s predmetom obstarávania (zabezpečovanie leteniek a súvisiacich služieb cestovného ruchu).
  • Komunikácia a zabezpečenie obchodných a zmluvných vzťahov s dodávateľmi rezervačných systémov (AMADEUS, Travelport, Aaron Group a iné), implementácie upgradov a nových modulov / rozširovanie ponuky služieb oddelenia leteniek.
  • Aktívne vyhľadávanie potenciálnych klientov pre oddelenie leteniek.
  • Akvizícia a získavanie nových klientov, príprava a zastrešenie zmluvných vzťahov a podmienok spolupráce s novými klientami.
  • Starostlivosť o existujúcich klientov s cieľom zvyšovania ich ročného obratu, zastrešenie zmluvných vzťahov a podmienok spolupráce.
  • Nastavenie a dodržiavanie účtovných a finančných pravidiel potrebných na riadne vedenie účtovníctva vo vzťahu k predaju leteniek a bezproblémovému spracovaniu na ekonomickom oddelení.
  • Zodpovednosť za prieskum trhu a konkurencie v oblasti predaja leteniek, návrhy na zlepšenia za účelom zvýšenia predaja leteniek.
  • Koordinácia a riadenie práce podriadených zamestnancov oddelenia leteniek.
  • Vystavovanie leteniek v systéme Amadeus.
  • Komunikácia s predajcami a zmluvnými predajcami leteniek, podpora predaja.
  • Komunikácia a úzka spolupráca s produktovým oddelením a manažérmi jednotlivých produktov za účelom zabezpečovania skupinových leteniek a ich cien a podmienok.

Čo Ti ponúkame?

  • Ak si Ťa vyberieme a ty k nám nastúpiš, ponúkneme ti mzdu od 2000€ (brutto). Uvádzame dolnú hranicu základnej mzdy, ktorá predstavuje minimálne platové hodnotenie. Na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú hlavne Tvoje skúsenosti.
  • Tvoja mzda bude zložená zo základnej čiastky, ku ktorej Ťa na základe splnenia vopred stanovených cieľov a Tvojho výkonu odmeníme navyše.
    Odmeňovací systém Ti radi vysvetlíme na osobnom pohovore.
  • Práca v cestovnej kancelárii prináša pre jej interných zamestnancov aj zľavy na dovolenky, poznávacie výlety a celkovo produkty našej cestovnej kancelárie, ale aj výhodné ceny leteniek.
  • Poskytneme Ti možnosť využívania Multisport karty, ktorá má široké využitie na celom Slovensku, taktiež zľavy na kultúrne podujatia, zľavy na plavby loďou po Dunaji a kopec iného.
  • Čakajú Ťa zaujímavé teambuildingy a teamové aktivity.
  • V prípade potreby máš nárok na tzv. Sick days - dni voľna, kedy môžeš ostať doma aj bez lekárskeho potvrdenia a dostať svoju mzdu.
  • Tvojim miestom výkonu práce bude naša Centrála. Nachádzame sa v budove WestEnd Gate na Dúbravskej ceste 14. Pre našich zákazníkov, klientov a obchodných partnerov sme k dispozícii počas pracovného týždňa, od pondelka do piatka. Tvoja pracovná doba je flexibilná a po skúšobnej dobe môžeš využívať v určitom pomere aj Home Office. Čakajú Ťa aj služobné infocesty.

Čo od Teba očakávame?

  • Obrovskou výhodou je prax v oblasti cestovného ruchu, konkrétne v cestovnej kancelárii na obdobnej pracovnej pozícii.
  • Znalosť práce v oblasti leteniek je nutnosťou, rovnako skúsenosti s riadením kolektívu. Znalosti v oblasti verejných obstarávaní je výhodou.
  • Ovládaš na komunikatívnej úrovni minimálne anglický jazyk. Nemecký, alebo iný cudzí jazyk, je Tvojim veľkým plus.
  • Očakávame, že si samostatná, komunikatívna a dynamická osobnosť. Nebojíš sa do určitej miery ani samovzdelávania, pretože produkt cestovnej kancelárie je potrebné ovládať.
  • Ak z Teba bude sršať cieľavedomosť, spoľahlivosť a kreativita, budeme sa tešiť!

Informácie o výberovom konaní:

Reaguj zaslaním svojho životopisu v slovenskom jazyku alebo anglickom jazyku emailom na job@satur.sk. Do predmetu e-mailu napíš „Manažér oddelenia leteniek“. Na zaradenie do všeobecnej evidencie uchádzačov o zamestnanie v SATURe, aby sme Ťa vedeli kontaktovať s ponukami práce, je potrebný Tvoj súhlas. V životopise preto prosím uveď: „súhlasím so spracovaním osobných údajov prevádzkovateľom SATUR TRAVEL, a.s.“. Upozorňujeme, že kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú na základe zaslaného životopisu požiadavky ohľadom našej pracovnej ponuky.

Informácie k spracovaniu a ochrane osobných údajov: Súhlas máte právo kedykoľvek odvolať. Informácie o spracovaní a ochrane osobných údajov na tento účel získate v časti Kariéra/Evidencia a spracovanie osobných údajov:

Kontakt na zodpovednú osobu za osobné údaje v CK SATUR je zodpovednaosoba@ba.satur.sk