Hľadáme nového kolegu, alebo kolegyňu, ktorí milujú cestovanie a cestovný ruch tak, ako my! Ak máš skúsenosti s priamym alebo províznym predajom a ešte k tomu aj skúsenosti z cestovného ruchu, hľadáme práve Teba!
Čo bude Tvojou hlavnou náplňou práce?
Medzi Tvoje hlavné zodpovednosti bude patriť predovšetkým manažovanie oddelenia leteniek, starostlivosť o obchodných partnerov, vyhľadávanie nových obchodných príležitostí, vyjednávanie podmienok s leteckými spoločnosťami, udržiavanie vzťahov s leteckými spoločnosťami.
Úlohy, ktoré bude mať manažér oddelenia leteniek pod palcom vyzerajú takto:
- Komunikácia a zastrešovanie zmluvných a obchodných vzťahov s leteckými spoločnosťami a vyjednávanie podmienok spolupráce, incentívne / provízne zmluvy, špeciálne ceny a podobne,
- Príprava a zabezpečenie účasti v tendroch a verejných súťažiach s predmetom obstarávania (zabezpečovanie leteniek a súvisiacich služieb cestovného ruchu),
- Komunikácia a zabezpečenie obchodných a zmluvných vzťahov s dodávateľmi rezervačných systémov (AMADEUS, Travelport, Aaron Group a iné), implementácie upgradov a nových modulov / rozširovanie ponuky služieb oddelenia leteniek,
- Aktívne vyhľadávanie potenciálnych klientov pre oddelenie leteniek,
- Akvizícia a získavanie nových klientov, príprava a zastrešenie zmluvných vzťahov a podmienok spolupráce s novými klientami,
- Starostlivosť o existujúcich klientov s cieľom zvyšovania ich ročného obratu, zastrešenie zmluvných vzťahov a podmienok spolupráce,
- Nastavenie a dodržiavanie účtovných a finančných pravidiel potrebných na riadne vedenie účtovníctva vo vzťahu k predaju leteniek a bezproblémovému spracovaniu na ekonomickom oddelení,
- Zodpovednosť za prieskum trhu a konkurencie v oblasti predaja leteniek, návrhy na zlepšenia za účelom zvýšenia predaja leteniek,
- Koordinácia a riadenie práce podriadených zamestnancov oddelenia leteniek,
- Vystavovanie leteniek v systéme Amadeus,
- Komunikácia s predajcami a zmluvnými predajcami leteniek, podpora predaja,
- Komunikácia a úzka spolupráca s produktovým oddelením a manažérmi jednotlivých produktov za účelom zabezpečovania skupinových leteniek a ich cien a podmienok.
Ako to u nás funguje?
- Pre našich zákazníkov, klientov a obchodných partnerov sme k dispozícii počas pracovného týždňa, od pondelka do piatka, Tvoja pracovná doba je flexibilná a po skúšobnej dobe môžeš využívať v určitom pomere aj Home Office.
Čo od Teba očakávame?
- Obrovskou výhodou je prax v oblasti cestovného ruchu, konkrétne v cestovnej kancelárii na obdobnej pracovnej pozícii.
- Znalosť práce v oblasti leteniek je nutnosťou, rovnako skúsenosti s riadením kolektívu. Znalosti v oblasti verejných obstarávaní je výhodou.
- Ovládaš na komunikatívnej úrovni minimálne anglický jazyk. Nemecký, alebo iný cudzí jazyk, je Tvojim veľkým plus.
- Očakávame, že si samostatná, komunikatívna a dynamická osobnosť. Nebojíš sa do určitej miery ani samovzdelávania, pretože produkt cestovnej kancelárie je potrebné ovládať.
- Ak z Teba bude sršať cieľavedomosť, spoľahlivosť a kreativita, budeme sa tešiť!
Tvojim miestom výkonu práce bude naša Centrála. Sídlime na Miletičovej ulici v Bratislave, oproti OC Central. Hľadáme človeka na trvalý pracovný pomer s nástupom ASAP, alebo na základe vzájomnej dohody.
Ak si Ťa vyberieme a ty k nám nastúpiš, ponúkneme ti mzdu od 1700€ (brutto). Uvádzame dolnú hranicu základnej mzdy, ktorá predstavuje minimálne platové hodnotenie. Na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú hlavne Tvoje skúsenosti.
Tvoja mzda bude zložená zo základnej čiastky, ku ktorej Ťa na základe splnenia vopred stanovených cieľov a Tvojho výkonu odmeníme navyše.
Odmeňovací systém Ti radi vysvetlíme na osobnom pohovore.
Práca v cestovnej kancelárii prináša pre jej interných zamestnancov aj zľavy na dovolenky, poznávacie výlety a celkovo produkty našej cestovnej kancelárie, ale aj výhodné ceny leteniek.
Čakajú Ťa aj služobné infocesty.
Poskytneme Ti možnosť využívania Multisport karty, ktorá má široké využitie na celom Slovensku, taktiež zľavy na kultúrne podujatia, zľavy na plavby loďou po Dunaji a kopec iného.
Čakajú Ťa zaujímavé teambuildingy a teamové aktivity.
V prípade potreby máš nárok na tzv. Sick days - dni voľna, kedy môžeš ostať doma aj bez lekárskeho potvrdenia a dostať svoju mzdu.
Informácie o výberovom konaní:
Reaguj zaslaním svojho životopisu v slovenskom jazyku alebo anglickom jazyku emailom na job@satur.sk. Do predmetu e-mailu napíš „Manažér oddelenia leteniek“.
Na zaradenie do všeobecnej evidencie uchádzačov o zamestnanie v SATURe, aby sme Ťa vedeli kontaktovať s ponukami práce, je potrebný Tvoj súhlas. V životopise preto prosím uveď: „súhlasím so spracovaním osobných údajov prevádzkovateľom SATUR TRAVEL, a.s.“.
Upozorňujeme, že kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov, ktorí spĺňajú na základe zaslaného životopisu požiadavky ohľadom našej pracovnej ponuky.
Informácie k spracovaniu a ochrane osobných údajov: Súhlas máte právo kedykoľvek odvolať. Informácie o spracovaní a ochrane osobných údajov na tento účel získate v časti Kariéra/Evidencia a spracovanie osobných údajov:
Kontakt na zodpovednú osobu za osobné údaje v CK SATUR je zodpovednaosoba@ba.satur.sk
Kontakt pre médiá: marketing@satur.sk
Cestovná kancelária SATUR TRAVEL, a.s. je zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, Oddiel Sa, vložka číslo: 2427/B, IČO: 35 787 201, Miletičova 1, 824 72 Bratislava
Generuje redakčný CMS systém GlobalWeb spoločnosti Global Services Slovakia s.r.o.
© 1998-2023 CK SATUR, Všetky práva vyhradené.