Cestovné poistenie ECP

Vážení klienti,

v našej cestovnej kancelárii Vám radi sprostredkujeme cestovné poistenie v Európskej cestovnej poisťovni, s ktorou má naša CK uzatvorenú zmluvu o obchodnom zastúpení. V ponuke máme viaceré produkty pre rôzne typy zájazdov. Rozhodujúcim kritériom pre výber správneho typu poistenia je cena zájazdu, destinácia, typ a dĺžka zájazdu. Naši pracovníci Vám radi odporučia ten produkt, ktorý je pre Váš zájazd, pobyt ten najvýhodnejší.

Nižšie uvádzame prehľad poistných produktov, ich charakteristiku, užitočné linky a tiež informáciu ako postupovať v prípade poistnej udalosti v zahraničí a ktoré tlačivá a doklady bude od Vás požadovať poisťovňa k likvidácii poistnej udalosti.

I. Produkt „Komplexné cestovné poistenie ( KCP )

Poistné tarify

  • Komfort
  • Plus

Limity poistného plnenia a poistného krytia nájdete v tomto dokumente.

Produkt KCP je určený účastníkom štandardných dovoleniek. Tento typ poistenia je najrozšírenejší a je vhodný pre krátkodobé zájazdy a pobyty na obdobie najviac 22 dní od začiatku poistenia. Pri tomto type poistenia rozlišujeme dva druhy taríf (sadzby poplatkov) a to: komplexné cestovné poistenie Komfort a komplexné cestovné poistenie Plus. Poistenie sa uzatvára pre 3 oblasti územnej platnosti a to: oblasť Európy (vrátane Turecko, Egypt, Tunisko, Maroko a Izrael ), oblasť krajín celého sveta (okrem SR) a oblasť SR. Sadzby poistenia sú stanovené na osobu a deň a sú rovnaké pre dospelých, deti a pre seniorov. Komplexné poistenie, ktoré zahŕňa poistenie liečebných nákladov, úrazu, batožiny, zodpovednosti za škodu, stornovacích poplatkov, asistenčných služieb, poistenie zmeškania dopravného prostriedku a poistenie pátrania a záchrany. Poistenie je možné uzatvoriť len vo forme balíčka, t.j. nie je možné žiadne z týchto poistení uzatvoriť zvlášť.

Rozdiely :

Komfort

  • nižšie poistné krytie v poistných rizikách
  • poistenie storna do 1 300 EUR osoba
  • spoluúčasť pri poistení storna 10 % v prípade hospitalizácie alebo 25% bez hospitalizácie
  • chronické a existujúce ochorenia nie sú poistené

Plus

  • vyššie poistné krytie v poistných rizikách
  • poistenie storna do 1 600 Eur osoba
  • bez spoluúčasti pri poistení storna
  • chronické a existujúce ochorenia sú poistené

Pri komplexnom cestovnom poistení ponúkame aj  možnosť rozšírenia o pripoistenie stornovacích poplatkov a poistenie asistencie k motorovému vozidlu.

V prípade pripoistenie storna je s zájazd poistený až do výšky dojednanej poistnej sumy (ak cena zájazdu prevyšuje základný limit pre poistenie stornovacích poplatkov) a to sadzbou:

  • 2,7 % z celkovej ceny zájazdu (pri tarife Komfort – so spoluúčasťou) alebo
  • 4,9 % z celkovej ceny zájazdu (pri tarife Plus – neuplatňuje sa spoluúčasť)

Komplexné cestovné poistenie si klient musí dojednať v cestovnej kancelárii súčasne  so zakúpením zájazdu. V prípade, že je poistenie dojednané neskôr, za poistnú udalosť bude považovaná len taká udalosť, ktorá nastane po uplynutí čakacej doby 10 dní (od dátumu dojednania poistenia).

Presné informácie o tomto type poistenia nájdete tu:

1/ ECP VPP 2019 - Všeobecné poistné podmienky

2/ IPID - Informačný dokument o produkte

3/ Informácie o spracúvaní osobných údajov GDPR

4/ Kompletná brožúrka k cestovnému poisteniu

5/ Tabuľka krytia 

 

II. Individuálne cestovné poistenie

Tento typ poistenia je určený pre súkromné a služobné zahraničné cesty, ktoré nie sú súčasťou zájazdu. Pri individuálnom cestovnom poistení sú odlišné sadzby pre dospelých, deti a seniorov. V tomto druhu poistenia je možné riešiť rozsah poistenia v rôznych variantoch, ako samostatné liečebné náklady, alebo liečebné náklady s balíkom ostatných poistných rizík. Je možné dojednať samostatné poistenie storno poplatku (zájazd, letenka alebo cestovného lístkok ). Podľa dĺžky pobytu sa rozlišujú krátkodobé a celoročné.

Tlačivá potrebné k nahláseniu a likvidácii poistných udalostí:

Poistné udalosti sa nahlasujú elektronicky cez stránku https://www.europska.sk/

Údaje a doklady potrebné k nahláseniu PU :

  • Číslo poistnej zmluvy (bežné cestovné poistenie)
  • Údaje o poistenej osobe
  • Dátum vzniku škodovej udalosti
  • Informácie o príčine vzniku škodovej udalosti
  • Číslo bankového účtu pre zaslanie poistného plnenia
  • Číslo prípadu a adresu polície ak škodu šetrila
  • Dokumenty na zaslanie v elektronickej forme
  • V prípade, že chcete nahlásiť poistnú udalosť ohľadom stornovacích nákladov, k registrácii budete potrebovať nasledovné doklady, bez ktorých likvidácia nie je možná:
    • Vyplnené a potvrdené formulár
    • Hlásenie poistnej udalosti
    • Potvrdenie o poistení
    • Zmluva o obstaraní zájazdu / Faktúra za zakúpené služby /
    • Dobropis / Stornofaktúra

V prípade poistnej udalosti v zahraničí je potrebné kontaktovať asistenčnú službu.

Náklady spojené  s liečením, alebo hospitalizáciou (nad 100 EUR), bez odsúhlasenia asistenčnou službou, poisťovňa neuhrádza!  

ECP ASSISTANCE

+421 2 54 41 77 11

+421 2 54 41 77 12

Kontakt pre médiá: marketing@satur.sk

Cestovná kancelária SATUR TRAVEL, a.s. je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel Sa, vložka číslo: 2427/B, IČO: 35 787 201, Miletičova 1, 824 72 Bratislava

Generuje redakčný CMS systém GlobalWeb spoločnosti Global Services Slovakia s.r.o.

© 1998-2021 CK SATUR, Všetky práva vyhradené.

  • Slovenská asociácia cestovných kancelárii a cestovných agentúr
  • International Air Transport Association
  • Ocenenie najdôveryhodnejšia značka pre CK SATUR
  • Ocenenie Superbrands 2020 pre CK SATUR